• Αρκεί η ακοή και ο λόγος του Θεού ο δι’ αυτής εισερχόμενος εις την ψυχήν ημών, για να φωτίζει και να στηρίζει και αυξάνει την αληθινή θεογνωσία και ευσέβεια.
  • Ο Κύριός μας μπήκε στο πλοίο για την Καπερναούμ όταν οι Γεργεσηνοί Τον έδιωξαν από τα σύνορα της πόλης τους.
  • Γιατί ο ιερός ευαγγελιστής ονομάζει την Καπερναούμ “ιδίαν πόλιν”;
  • Ποια πληροφορία μας βεβαιώνει για την απόλυτη παραλυσία του παραλυτικού;
  • Ποιων την πίστη είδε ο Ιησούς Χριστός;
  • Γιατί ονομάζει τον παραλυτικόν “τέκνον” ο Χριστός;
  • Από που προκύπτει ότι ο παραλυτικός είχε μετανοήσει για τις αμαρτίες του;
  • Από πού μαθαίνουμε ότι πολλές φορές οι αμαρτίες προκαλούν ασθένειες;
  • Ο Θεός γνωρίζει και τους λογισμούς μας.
  • Ο Ιησούς ενεργεί την ορατή θεραπεία του παραλυτικού για να αποδείξει την θεϊκή και αόρατη εξουσία που έχει να συγχωρεί τις αμαρτίες.
  • Από πού φαίνεται ότι η άφεση των αμαρτιών δίδεται μόνο στην παρούσα ζωή και όχι στη μέλλουσα;
  • Γιατί λέγει ο Ιησούς στον παραλυτικό να πάει στην οικία του;
  • Γιατί ο λαός εδόξασε τον Θεόν και όχι τον Ιησούν Χριστόν που έκανε το θαύμα;

Διαβάστε την ερμηνεία από το “Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 195 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ