Πράξ. θ’, 32-42)
– Ποιά είναι η σχέσις πίστεως και θαυμάτων;
– Γιατί ονομάζει αγίους τους κατοικούντας Λύδδαν;
– Ποιό παράδειγμα έδωσε με το έργο του ο απ. Πέτρος στους επισκόπους;
– Γιατί αποσιωπώνται άλλα στοιχεία του θεραπευθέντος Αινέα;
– Τί σημαίνει το “στρώσον σεαυτώ”;
– Ποιά ήταν τα αποτελέσματα της θεραπείας του παραλύτου;
– Γιατί ο ιστοριογράφος κρίνει απαραίτητο να ερμηνεύσει το όνομα Ταβιθά;
– Γιατί πλένουν τα νεκρά σώματα οι Χριστιανοί;
– Τί εδήλωσε ο ιστορικός σημειώσας το “Μετ’ αυτών ούσα”;
– Γιατί ο απόστολος Πέτρος έβγαλε όλους έξω από το δωμάτιο της Ταββιθάς πριν την πραγματοποίηση του θαύματος; Γιατί, αντίθετα, το θαύμα της θεραπείας του παραλύτου το έκανε σε κοινή θέα;
– Ποιά πληροφορία παίρνουμε από την φράση “επιστρέψας προς το σώμα”;
– Τί μας διδάσκει η ανάσταση της Ταββιθάς εκ νεκρών και τί η ανάστασή της εκ της κλίνης από τον Απ. Πέτρο;
Διαβάστε ολόκληρη την ερμηνεία από το “Κυριακοδρόμιο εις τας Πράξεις των Αποστόλων”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 42 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2740