Οι εκτός Εκκλησίας καθορίζουν τον τρόπο της πίστης και
της λατρείας
Στις 6 Μαρτίου η Ορθόδοξη Εκκλησία
τιμά τους 42 μάρτυρες του Αμορίου. Ήταν μια ομάδα Βυζαντινών ανώτερων
αξιωματούχων που αιχμαλωτίστηκαν από το Χαλιφάτο των Αββασιδών κατά την Άλωση του
Αμορίου το 838 και εκτελέστηκαν το 845, μετά την άρνησή τους να ασπαστούν το
Ισλάμ[i].
Κατά την επταετή αιχμαλωσία τους,
έγιναν από τους δεσμώτες τους, πολλές προσπάθειες να εξισλαμισθούν. Στο τέλος,
αφού υπερασπίστηκαν την αλήθεια της χριστιανικής πίστης και έγινε φανερό ότι
δεν πρόκειται να εξισλαμιστούν εκουσίως, τους προτάθηκε το εξής: «Γίνεται μουσουλμάνοι τώρα, για να σώσετε την
ζωή σας, και μετά φύγετε και πηγαίνετε όπου θέλετε να ζήσετε ως χριστιανοί.
»
Η απάντηση των αξιωματούχων, που τους οδήγησε στο μαρτύριο, ήταν εκπληκτική: «Δεν
δεχόμαστε διδασκαλία σχετικά με την πίστη μας, από ανθρώπους που τόσο λίγο
εκτιμούν την δική τους
Σήμερα, όλοι συμβουλεύουν τους χριστιανούς
για θέματα πίστης: «Μένουμε σπίτι», «Φέτος θα δούμε τις ακολουθίες της Μεγάλης
Εβδομάδας από την τηλεόραση».
Δεν πειράζει αν μείνουμε
(κρυμμένοι) σπίτι, την ώρα που ο Χριστός υποφέρει για εμάς στο Σταυρό.
Και οι μαθητές το ίδιο έκαναν. (Ίσως
να μαρτύρησαν στη συνέχεια, για να ξεπλύνουν αυτή την άρνηση, ενώ ο
Ευαγγελιστής Ιωάννης που ήταν κάτω από τον Σταυρό, κοιμήθηκε ειρηνικά,
ίσως…) 
Δεν πειράζει αν ο Χριστός αντάμειψε
τον καλό λόγο του ληστή και την συμπόνια του, με το καταπληκτικό «Σήμερα θα
είσαι μαζί Μου στον Παράδεισο». Ενώ όλοι εμείς θα περιμένουμε να κριθούμε κατά την
Δευτέρα Παρουσία…
Δεν πειράζει αν δεν Τον κλάψουμε
και δεν τον συνοδέψουμε στο Τάφο Του. Στις μέρες μας, οι λίγοι που πεθαίνουν
από τον ιό, πεθαίνουν χωρίς κάποιον να τους κρατά το χέρι, στην απομόνωση,
χωρίς εξομολόγηση ή θεία κοινωνία.
Δεν πειράζει που δεν θα γευτούμε το
Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας και δεν θα γιορτάσουμε μαζί Του την νίκη της Ζωής
επί του θανάτου. Εμείς κάναμε τα σπίτια μας τάφους και τον φόβο ταφόπλακα. Λέμε
ότι ζούμε, αλλά πνευματικά είμαστε νεκροί.
 Ανθρώπινα δικαιώματα και κατάλυση του Συντάγματος
Όλοι αυτοί που δεν επέτρεπαν στην
εκκλησία να έχει γνώμη για την πολιτική, τώρα έχουν γνώμη για την Λατρεία και
τα Μυστήρια της Εκκλησίας. Ο χωρισμός Εκκλησίας και Κράτους εξελίσσεται
σε υποταγή της Εκκλησίας στο Κράτος.

Όλοι οι υπερασπιστές της ελεύθερης
έκφρασης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σιωπούν.
Κανένα κόμμα δεν υπερασπίστηκε το
Σύνταγμα της Ελλάδας. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που το πέταξαν στα
σκουπίδια. Το ίδιο και με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την θρησκευτική
ελευθερία. 
Καμία ΜΚΟ δεν βγήκε να καταγγείλει
την παραβίαση του άρθρου 13 του Συντάγματος.
Δικαιώματα έχουν όλοι οι άλλοι
εκτός των Ορθοδόξων Χριστιανών.
Διαβάζουμε στην Καθημερινή (στις 9-4-2020,
με Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP) την είδηση:
 
OHE:
Η πανδημία του κορωνοϊού δεν πρέπει να αποτελεί «λευκή επιταγή» προκειμένου να
καταπατηθούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, προειδοποίησε σήμερα η Ύπατη Αρμοστής του
ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Μισέλ Μπατσελέτ, επικρίνοντας τις «απεριόριστες
εξουσίες» που έχουν υιοθετήσει ορισμένες χώρες.

«Τα μέτρα έκτακτης ανάγκης πρέπει να είναι απαραίτητα και ανάλογα», πρόσθεσε,
εκφράζοντας «βαθιά ανησυχία για την υιοθέτηση από ορισμένες χώρες απεριόριστων
εξουσιών έκτακτης ανάγκης».
Και επίσης στην εφημερίδα ΑΥΓΗ (στις
8-4-2020, με Πηγή ΑΜΠΕ):
Τα
μέτρα που λαμβάνουν οι κυβερνήσεις για την καταπολέμηση του κορονοϊού έχουν
σοβαρές συνέπειες στα θεμελιώδη δικαιώματα όλων, συμπεριλαμβανομένου του
δικαιώματος στη ζωή και την υγεία, υπογραμμίζει έκθεση του Οργανισμού
Θεμελιωδών Δικαιωμάτων (FRA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως σημειώνει ο Οργανισμός, τόσο ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όσο και
η προστασία της δημόσιας υγείας είναι για το βέλτιστο συμφέρον όλων και πρέπει
να πηγαίνουν χέρι-χέρι.

Ο τρίτος πυλώνας αφορά στο ρατσισμό, καθώς η έκθεση διαπιστώνει αύξηση στις
ρατσιστικές και ξενοφοβικές επιθέσεις κατά την περίοδο της πανδημίας του
κορονοϊού, κυρίως εναντίον ατόμων που προέρχονται από την Ασία. Ο Οργανισμός
ζητά από τις χώρες να παρακολουθούν συστηματικά ρατσιστικά και ξενοφοβικά
περιστατικά και να αναφέρουν, διερευνούν και διώκουν τέτοιου είδους εγκλήματα.
Το Πάσχα ΔΕΝ μένουμε σπίτι! ΠΑΜΕ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
Απαντάμε στην κατάλυση του
Συντάγματος και την καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας, με τους τρόπους των
ηρώων, των αγίων και των μαρτύρων. Με παθητική αντίσταση και πολιτική ανυπακοή,
κατά το παράδειγμα του Γκάντι και του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ. Με την αρετή και την
τόλμη των ηρώων, που απαιτεί κατά τον ποιητή η ελευθερία. Με γενναίο και
μαρτυρικό φρόνημα των ομολογητών και των νεομαρτύρων της Εκκλησίας μας.
Μεγάλη Πέμπτη μαζευόμαστε γύρω από
τις κλειστές εκκλησίες μας, με κεριά στο χέρι μας και σιωπηλοί προσευχόμαστε
και συμπάσχουμε με τον Σταυρωμένο Κύριο μας.
Μεγάλη Παρασκευή επισκεπτόμαστε για
ατομική προσευχή και προσκύνηση τις εκκλησίες μας, την ώρα που είναι ανοιχτές
για διοικητικές εργασίες, καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για απαγόρευση εισόδου
στους ναούς, από την Υπουργική Απόφαση της 6ης Απριλίου. Το απόγευμα
περπατούμε γύρω από τις κλειστές εκκλησίες μας, με λαμπάδα στο χέρι και αν
ξέρουμε ψάλλουμε τα εγκώμια.
Μπορούμε να πάρουμε μαζί τα παιδιά
μας και να στεκόμαστε σε απόσταση δύο μέτρων ο ένας από τον άλλον. Αν υπάρχει η
δυνατότητα, από τα γύρω μπαλκόνια ή αν έχουμε φορητά ηχεία, συντονιζόμαστε όλοι
σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό, για να ακούμε την ακολουθία από πολλές διαφορετικές
χαμηλόφωνες πηγές (όχι υπερβολική ένταση που θα δημιουργήσει προβλήματα). Όσοι
είναι σε κοντινή απόσταση και έχουν κάποιο πρόβλημα, μπορούν να παραμείνουν στα
μπαλκόνια τους και να συμμετέχουν από εκεί. Μετά τους Ιταλούς και τους
Ισπανούς, μπορούμε και εμείς να βγούμε στα μπαλκόνια για τον Χριστό και την
Εκκλησία Του.
Αν έρθει η Αστυνομία τους απαντούμε
ότι σύμφωνα με το άρθρο 13 του
Συντάγματος, η θρησκευτική ελευθερία είναι απαραβίαστη και η λατρεία ασκείται
ελεύθερα
. Αν μας ζητήσουν να δείξουμε ταυτότητα ή δήλωση μετακίνησης
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ για δύο λόγους. Πρώτον,
διότι δεν προβλέπεται η λατρεία στην δήλωση και θα θελήσουν να μας
τρομοκρατήσουν γράφοντας πρόστιμα, αλλά χωρίς ταυτότητα, δεν θα ξέρουν τα
στοιχεία μας. Δεύτερον, διότι αν
επιμείνουν, θα πρέπει να μας οδηγήσουν στο αστυνομικό τμήμα για εξακρίβωση
στοιχείων.
Όση ώρα μας μιλάνε τους ζητάμε να
κρατάνε απόσταση δύο μέτρων, να φοράνε γάντια για να μας ακουμπήσουν και αρνούμαστε
να μπούμε σε περιπολικό περισσότερα από δύο άτομα. Θα πρέπει να φέρουν
μεγαλύτερο όχημα και να μην μεταφέρουν περισσότερους από τις μισές διαθέσιμες
θέσεις του οχήματος.
Αν γίνουν όλα αυτά και καταλήξουμε
στο Αστυνομικό Τμήμα, μπορούμε να συνεχίσουμε να επιμένουμε στην τήρηση των
αποστάσεων 2 μέτρων μεταξύ των ατόμων και ένα άτομο ανά 10 ή 15 τετραγωνικά
μέτρα και στο χώρο του αστυνομικού τμήματος και στο κρατητήριο. Το περιστατικό
θα πρέπει να καταχωρηθεί στο βιβλίο συμβάντων του Τμήματος και θα φαίνεται
ποιος έκανε την προσαγωγή και για ποιους λόγους. Τότε μπορούμε να τους δείξουμε
ταυτότητα και δήλωση μετακίνησης και αν μας επιβάλουν πρόστιμο είναι ευκολότερο
να επικαλεστούμε τον αντιρατσιστικό εναντίον των συγκεκριμένων αστυνομικών που
μας συνέλαβαν. Μια πιο ακραία διαχείριση είναι να αρνηθούμε να δώσουμε
στοιχεία, ιδίως αν είμαστε πολλά άτομα, αναγκάζοντάς τους να μας διώξουν, αφού
δεν θα μπορούν να μας βάλουν στο κρατητήριο.
Τους εξηγούμε επίσης, ότι η
απαγόρευση της λατρείας που προκύπτει από την Υπουργική Απόφαση έχει προσβληθεί
στα δικαστήρια ως Αντισυνταγματική, αλλά υπάρχει Νόμος σε ισχύ που προστατεύει την θρησκευτική ελευθερία.
Είναι ο γνωστός ως Αντιρατσιστικός
(4285/2014), που προβλέπει μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
«Άρθρο
1 Δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους
1.Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του
διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο,
υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να
προκαλέσουν διακρίσεις
, μίσος ή βία κατά
προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση
τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές
καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την
ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά
τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για
τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα
των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως
τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 -20.000)
ευρώ.
Αν λοιπόν είναι εντάξει να γράψω
στην δήλωση σωματική άσκηση, αλλά έξω
από την εκκλησία οδηγεί σε πρόστιμο, τότε είναι διάκριση με βάση την θρησκεία
και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον νόμο. Γενικότερα εφόσον προβλέπονται
μετακινήσεις για διάφορους σκοπούς κατά την ανάγκη του καθενός, γιατί δεν έχω
το δικαίωμα να ικανοποιήσω την δική μου πνευματική ανάγκη, να προσευχηθώ και να
συμμετέχω στις ακολουθίες της ενορίας μου;
Ποιος αποφασίζει ποια συνταγματικά
κατοχυρωμένα δικαιώματα μπορώ να ασκήσω και ποια μου αφαιρούνται;
Το δεύτερο ενδιαφέρον στοιχείο του
αντιρατσιστικού νόμου είναι το ότι προβλέπει ποινές και για τους αστυνομικούς
που θα τον παραβιάσουν:
5.Αν η πράξη των προηγουμένων παραγράφων τελέστηκε από δημόσιο λειτουργό
ή υπάλληλο, κατά την άσκηση των ανατεθειμένων σε αυτόν καθηκόντων, επιβάλλεται:

α) στις περιπτώσεις των παραγράφων 1 και 2, φυλάκιση έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή δέκα
χιλιάδων έως είκοσι πέντε χιλιάδων (10.000- 25.000) ευρώ.
Το τρίτο στοιχείο που μας
ενδιαφέρει είναι το αυτεπάγγελτο της διαδικασίας, που σημαίνει ότι το κόστος
είναι μηδενικό και η διαδικασία περνάει αυτόματα στον εισαγγελέα:
«Άρθρο
5
1.Οι
πράξεις που περιγράφονται στον παρόντα νόμο, καθώς και τα εγκλήματα που
τελούνται συνεπεία αυτών, διώκονται αυτεπαγγέλτως. Ο παθών, κατά την υποβολή
της έγκλησης, όπως και όταν παρίσταται ως πολιτικώς ενάγων, δεν καταβάλλει το
σχετικό παράβολο υπέρ του Δημοσίου.
Κάπου
εδώ το παιχνίδι τρομοκράτησης έχει αντιστραφεί και οι θύτες κινδυνεύουν να
μετατραπούν σε θύματα. Ακόμα και αν τελικά θα την γλυτώσουν, δεν νομίζω να
ρισκάρουν πολλοί να βρεθούν με πρόστιμα των 10.000 έως 25.000 ευρώ και ποινές
φυλάκισης 6 μηνών μέχρι 3 χρόνων. Ούτε αστυνομικά τμήματα να βρεθούν απέναντι
σε μαζικές καταγγελίες πολιτών με βάση τον αντιρατσιστικό. Ελπίζω να δουν τον
συγκεκριμένο νόμο σαν ευκαιρία για να μην εκτελέσουν τις αντισυνταγματικές
εντολές που θα λάβουν.
Οι εκκλησίες
Στο παραπάνω πλαίσιο θα μπορούσαν
να κινηθούν και οι επίσκοποι και οι ιερείς. Θα μπορούσαν να ανοίξουν τα
μεγάφωνα, αφού η λειτουργία των μεγαφώνων στα τζαμιά συνεχίζεται κανονικά και
κάθε κίνηση εναντίον των ιερέων που ανοίγουν τα μεγάφωνα θα συνιστά διάκριση με
βάση την θρησκεία.
Έτσι και με τις πόρτες των ναών, οι
κλειστές πόρτες των ναών με Υπουργική Απόφαση, κατά την ώρα των ακολουθιών και
της Θείας Λειτουργίας συνιστούν κατάφορη διάκριση με βάση την θρησκεία και
καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας των πιστών, για την οποία και οι ιερείς
είναι υπόλογοι. Ανοίγουν λοιπόν τις πόρτες και όποιος αστυνομικός τολμήσει να
συλλάβει πιστό μέσα στον ναό, είναι αυτός υπόλογος κατά τον αντιρατσιστικό.
Συμπερασματικά
Το μεγάλο πείραμα που βρίσκεται σε
εξέλιξη σε όλο τον κόσμο, βασίζεται στον φόβο και την εκούσια παράδοση της
ελευθερίας μας στους λίγους των ελίτ. Για πρώτη φορά στην ιστορία, τόσο λίγοι
φυλάκισαν τόσους πολλούς, με την βοήθεια των ΜΜΕ και τον ψυχολογικό χειρισμό.
Μετά από 50 ολόκληρες μέρες φυλακής
στα σπίτια μας, έχουμε 2000 κρούσματα και 100 θανάτους. Αν υποθέσουμε ότι έχουν
μολυνθεί άλλοι 20.000 έως 50.000, ή και 100.000 και πέρασαν την αρρώστια
ασυμπτωματικά, μιλάμε μόλις για το 1% του πληθυσμού. Η ανοσία αγέλης απαιτεί
τουλάχιστον 40% του πληθυσμού.
Μόλις αρχίσουμε να χαλαρώνουμε τα
μέτρα, θα είμαστε πάλι στο σημείο μηδέν. ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!
Κλείσαμε τόσο αποτελεσματικά και
τόσο υπερβολικά που φτάσαμε στον παραλογισμό. Η υπολειτουργία του κράτους και
της παραγωγικής μηχανής, που θα αποτυπωθεί σε πτώση του ΑΕΠ 10% με 20% τουλάχιστον,
μαζί με την πτώση του τουρισμού, κινδυνεύει να μας καταστρέψει ολοκληρωτικά.
Και να σκεφτείτε ότι από τους 100 θανάτους, οι 80 ήταν ηλικιωμένοι με
προβλήματα.
Όλο αυτό θα είχε νόημα αν κερδίζαμε
λίγο χρόνο για το εμβόλιο, αλλά εμβόλιο δεν προβλέπεται συντομότερα από 12 έως
18 μήνες. Και το εμβόλιο της γρίπης προφυλάσσει τους μισούς από αυτούς που το
κάνουν, οι άλλοι μισοί ξαναρρωσταίνουν.
ΠΟΥ ΠΑΜΕ; ΕΙΜΑΣΤΕ
ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ;
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ
ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΡΑ!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟ!!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΩΡΑ!!!
ΠΑΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΑΔΕΡΦΙΑ!!!


[i] Στο 838,
ο χαλίφης των Αββασιδών αλ-Μουτασίμ ηγήθηκε μιας μεγάλης εκστρατείας εναντίον
της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, που έληξε με την άλωση της πόλης του Αμορίου, της
πρωτεύουσας του Θέματος Ανατολικών και γενέτειρας της βασιλεύουσας βυζαντινής
Αμοριανής δυναστείας.
Μετά την άλωση, 42 αξιωματικοί και προύχοντες του
Αμορίου πάρθηκαν ως ομήροι στη Σαμάρα, τότε η πρωτεύουσα του Χαλιφάτου των
Αββασιδών. Επανειλημμένες προσπάθειες από τον αυτοκράτορα Θεόφιλο, και μετά το
θάνατό του το 842, από τον Μιχαήλ Γ΄ και της αυτοκράτειρας-αντιβασίλισσας
Θεοδώρας να εξαγοραστούν. απορρίφθηκαν από τους χαλίφηδες. Μετά την άρνησή τους
να ασπαστούν το Ισλάμ, εκτελέστηκαν στη Σαμάρα στις 6 Μαρτίου 845.
Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/42_μάρτυρες_του_Αμορίου